
Vuoden 2024 loppupuolella toteutettu asiakastyytyväisyystutkimus osoittaa merkittävää parannusta asiakaskokemuksessa. Merimet Oy:n asiakastyytyväisyys on saavuttanut uuden huipun: NPS-indeksi nousi merkittävästi!
Tutkimuksessa arvioitiin muun muassa asiakaspalvelun laatua, tuotteiden laatua, hintakilpailukykyä ja yhteistyön sujuvuutta. Kysely toteutettiin asiakkaille suunnattuina haastatteluina sekä web-kyselynä, ja tulokset olivat poikkeuksellisen positiivisia.
Asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus saavat kiitosta
Tutkimuksen mukaan asiakkaat arvostavat erityisesti Merimetin asiakaspalvelun asiantuntijuutta ja ystävällisyyttä. Myös tuotteiden korkea laatu ja toimitusten varmuus nousivat esiin keskeisinä vahvuuksina.
Merkittävä nousu suositteluindeksissä
Yksi tutkimuksen keskeisimmistä havainnoista on Net Promoter Score (NPS) -indeksin eli suosittelun huomattava nousu. Vuoden 2024 tutkimuksessa Merimetin NPS nousi +36:sta +55:een, mikä osoittaa asiakkaiden kasvavaa luottamusta ja tyytyväisyyttä yrityksen toimintaan. Spontaanit mielikuvat tukevat tätä kehitystä: Merimet yhdistetään nyt entistä selvemmin luotettavuuteen, korkeaan laatuun ja vaivattomaan kommunikointiin.
Koneistus ja laatu erottuvat edukseen
Asiakkaat kokevat Merimetin olevan kilpailijoiden tasolla tai jopa parempi vaativien tuotteiden valmistuksessa. Erityisesti koneistuksen osalta suuri osa vastaajista näkee Merimetin erottuvan edukseen kilpailijoihin verrattuna.
Asiakaspalaute on arvokasta Tutkimuksen tulokset vahvistavat, että Merimet on onnistunut parantamaan asiakaskokemusta ja vahvistamaan positiivista mielikuvaansa markkinoilla. Asiakkaiden antama palaute tarjoaa arvokasta tietoa, jonka avulla voimme jatkaa kehitystyötä ja vastata entistä paremmin asiakkaidemme tarpeisiin.
Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta ja yhteistyöstä - jatketaan kehitystä yhdessä!
留言