top of page
Laura Helander

Merimetin ISO 9001:2015 -sertifikaatti uusittu

Merimetillä toimintojen säännöllinen arviointi on keskeinen osa menestystä ja asiakkaiden tyytyväisyyttä. Prosessien jatkuva parantaminen ja tason ylläpitäminen eivät ole meille vain tavoitteita, vaan konkreettisia keinoja täyttää asiakaslupauksemme. Koneistamme parasta aikaa on asiakaslupauksemme ja se  kuvastaa sitoutumistamme tuottaa laadukasta koneistusta asiakkaillemme – ja sen kautta myös auttaa heitä menestymään. Asiakaslupauksemme toteutuminen vaatii meiltä kaikilta Merimetillä aktiivista asennetta, korkeaa suoritustasoa ja palvelukykyä, jonka myötä voimme lunastaa asiakkaidemme odotukset jokaisessa projektissa. Onnistuneet asiakassuhteet, tyytyväiset asiakkaat ja jatkuva palautteen saaminen motivoivat henkilöstöämme toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla asiakkaidemme hyväksi.

Merimetin johtamisjärjestelmä on auditoitu jälleen kerran ja ISO 9001:2015 laatusertifikaatti on päivitetty kolmeksi vuodeksi eteenpäin. Sertifikaatti takaa, että toimintamme täyttää kansainvälisesti hyväksytyt laatuvaatimukset



.

Comments


bottom of page